

Ίσως Σας Ενδιαφέρει
(ΥΠΑΙΘ) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ Γ2_123462_27_10_2011 ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
pekes
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο (ΥΠΑΙΘ) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ Γ2_123462_27_10_2011 ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Μ. Καλαθάκη – Ανάρτηση Εκπαιδευτικού/Επιμορφωτικού Υλικού για το Επιμορφωτικό Πρόγραμμα ‘Εμπεδώνοντας τη Δημοκρατία στα σχολεία για ένα αειφόρο μέλλον: ποικιλότητα, ενσωμάτωση και διαφοροποιημένη διδασκαλία’
Τμήμα Δ Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών - Διαχειριστής
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μ. Καλαθάκη – Ανάρτηση Εκπαιδευτικού/Επιμορφωτικού Υλικού για το Επιμορφωτικό Πρόγραμμα ‘Εμπεδώνοντας τη Δημοκρατία στα σχολεία για ένα αειφόρο μέλλον: ποικιλότητα, ενσωμάτωση και διαφοροποιημένη διδασκαλία’
Ι. Ραμουτσάκη – Εκπαιδευτικό υποστηρικτικό υλικό για τη διαχείριση της σχολικής τάξης, για την πρόληψη και την αντιμετώπιση του αρνητικού και για την ενίσχυση του θετικού στο σχολείο, με την αξιοποίηση α) των τεχνικών της Παιδαγωγικής Ρητορικής (υλικού χρήσιμου και για την προετοιμασία των μαθητών/-τριών για σχετικές δράσεις και εργαστήρια Ρητορικής), β) της Μετασχηματίζουσας μάθησης και γ) της Σχολικής Διαμεσολάβησης, στο πλαίσιο Κοινοτήτων Μάθησης και Συνεργασίας
pekes
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ι. Ραμουτσάκη – Εκπαιδευτικό υποστηρικτικό υλικό για τη διαχείριση της σχολικής τάξης, για την πρόληψη και την αντιμετώπιση του αρνητικού και για την ενίσχυση του θετικού στο σχολείο, με την αξιοποίηση α) των τεχνικών της Παιδαγωγικής Ρητορικής (υλικού χρήσιμου και για την προετοιμασία των μαθητών/-τριών για σχετικές δράσεις και εργαστήρια Ρητορικής), β) της Μετασχηματίζουσας μάθησης και γ) της Σχολικής Διαμεσολάβησης, στο πλαίσιο Κοινοτήτων Μάθησης και Συνεργασίας