

Ίσως Σας Ενδιαφέρει
Ι. Ραμουτσάκη – Εκπαιδευτικό υποστηρικτικό υλικό για τη διαχείριση της σχολικής τάξης, για την πρόληψη και την αντιμετώπιση του αρνητικού και για την ενίσχυση του θετικού στο σχολείο, με την αξιοποίηση α) των τεχνικών της Παιδαγωγικής Ρητορικής (υλικού χρήσιμου και για την προετοιμασία των μαθητών/-τριών για σχετικές δράσεις και εργαστήρια Ρητορικής), β) της Μετασχηματίζουσας μάθησης και γ) της Σχολικής Διαμεσολάβησης, στο πλαίσιο Κοινοτήτων Μάθησης και Συνεργασίας
pekes
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ι. Ραμουτσάκη – Εκπαιδευτικό υποστηρικτικό υλικό για τη διαχείριση της σχολικής τάξης, για την πρόληψη και την αντιμετώπιση του αρνητικού και για την ενίσχυση του θετικού στο σχολείο, με την αξιοποίηση α) των τεχνικών της Παιδαγωγικής Ρητορικής (υλικού χρήσιμου και για την προετοιμασία των μαθητών/-τριών για σχετικές δράσεις και εργαστήρια Ρητορικής), β) της Μετασχηματίζουσας μάθησης και γ) της Σχολικής Διαμεσολάβησης, στο πλαίσιο Κοινοτήτων Μάθησης και Συνεργασίας
Ι.Π. Αμπελάς: ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ (ΓΥΜΝΑΣΙΑ)
pekes
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ι.Π. Αμπελάς: ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ (ΓΥΜΝΑΣΙΑ)
Οδηγίες και επισημάνσεις για τη διδασκαλία των Μαθηματικών (σχολικό έτος: 2019-2020)
pekes
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οδηγίες και επισημάνσεις για τη διδασκαλία των Μαθηματικών (σχολικό έτος: 2019-2020)