

Ίσως Σας Ενδιαφέρει
Μ. Καλαθάκη – Πρόσκληση σε «Επιμόρφωση για την εισαγωγή της Περιγραφικής Αξιολόγησης Μαθητών στην υποχρεωτική εκπαίδευση», Δ κύκλου-Στελεχών των Σχολείων Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης της Παιδαγωγικής μου Ευθύνης στα Χανιά
pekes
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μ. Καλαθάκη – Πρόσκληση σε «Επιμόρφωση για την εισαγωγή της Περιγραφικής Αξιολόγησης Μαθητών στην υποχρεωτική εκπαίδευση», Δ κύκλου-Στελεχών των Σχολείων Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης της Παιδαγωγικής μου Ευθύνης στα Χανιά
Ε. Βρετουδάκη – Διεξαγωγή Βιωματικού εργαστηρίου με θέμα: Η Διαχείριση τάξης παιδιών με και χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες-Η Συμπεριληπτική εκπαίδευση στο νηπιαγωγείο
pekes
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ε. Βρετουδάκη – Διεξαγωγή Βιωματικού εργαστηρίου με θέμα: Η Διαχείριση τάξης παιδιών με και χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες-Η Συμπεριληπτική εκπαίδευση στο νηπιαγωγείο
Ι. Ραμουτσάκη – Υπενθύμιση Διήμερου ενδοσχολικών επισκέψεων, επιμορφωτικών –ενημερωτικών Σεμιναρίων, με τα παρακάτω θέματα : Παράμετροι αποτελεσματικής διδασκαλίας και Σχέδιο μαθήματος, Ενισχυτική Διδασκαλία, Φιλολογικά Μαθήματα και καλές πρακτικές, Ανατροφοδότηση για τη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων και Υλοποίηση Βιωματικού Εργαστηρίου Διδακτικής για τη Νεοελληνική Γλώσσα- Έκφραση- Έκθεση, με θέμα : «Η σχολική περίληψη : Τεχνικές και καλές πρακτικές για τη σύνταξή της»
pekes
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ι. Ραμουτσάκη – Υπενθύμιση Διήμερου ενδοσχολικών επισκέψεων, επιμορφωτικών –ενημερωτικών Σεμιναρίων, με τα παρακάτω θέματα : Παράμετροι αποτελεσματικής διδασκαλίας και Σχέδιο μαθήματος, Ενισχυτική Διδασκαλία, Φιλολογικά Μαθήματα και καλές πρακτικές, Ανατροφοδότηση για τη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων και Υλοποίηση Βιωματικού Εργαστηρίου Διδακτικής για τη Νεοελληνική Γλώσσα- Έκφραση- Έκθεση, με θέμα : «Η σχολική περίληψη : Τεχνικές και καλές πρακτικές για τη σύνταξή της»