

Ίσως Σας Ενδιαφέρει
ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ -ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ Ε.Μ.Δ.-ΔΥΣΛΕΞΙΑ
pekes
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ -ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ Ε.Μ.Δ.-ΔΥΣΛΕΞΙΑ
Μ. Καλαθάκη – Ανάρτηση Εκπαιδευτικού/Επιμορφωτικού Υλικού για το Επιμορφωτικό Πρόγραμμα ‘Εμπεδώνοντας τη Δημοκρατία στα σχολεία για ένα αειφόρο μέλλον: ποικιλότητα, ενσωμάτωση και διαφοροποιημένη διδασκαλία’
Τμήμα Δ Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών - Διαχειριστής
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μ. Καλαθάκη – Ανάρτηση Εκπαιδευτικού/Επιμορφωτικού Υλικού για το Επιμορφωτικό Πρόγραμμα ‘Εμπεδώνοντας τη Δημοκρατία στα σχολεία για ένα αειφόρο μέλλον: ποικιλότητα, ενσωμάτωση και διαφοροποιημένη διδασκαλία’
Διευκρινίσεις και επισημάνσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας των Α΄, Β΄, Γ΄ τάξεων Γυμνασίου, σχ. έτους 2018-19, βάσει των συμπληρωματικών οδηγιών (Υ.ΠΑΙ.Θ., Αρ. Πρωτ. 157313/Δ2/08-10-2019)
pekes
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διευκρινίσεις και επισημάνσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας των Α΄, Β΄, Γ΄ τάξεων Γυμνασίου, σχ. έτους 2018-19, βάσει των συμπληρωματικών οδηγιών (Υ.ΠΑΙ.Θ., Αρ. Πρωτ. 157313/Δ2/08-10-2019)