

Ίσως Σας Ενδιαφέρει
Ι.Α. Ραμουτσάκη: Σημειώσεις για για την Τριμερή οργάνωση των κριτηρίων αξιολόγησης των μαθητών /μαθητριών, με εστίαση στα φιλολογικά μαθήματα, για τη διατύπωση των αντίστοιχων ερωτήσεων κατανόησης, ερμηνείας, κριτικής/συγκριτικής προσέγγισης- παραγωγής λόγου
pekes
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ι.Α. Ραμουτσάκη: Σημειώσεις για για την Τριμερή οργάνωση των κριτηρίων αξιολόγησης των μαθητών /μαθητριών, με εστίαση στα φιλολογικά μαθήματα, για τη διατύπωση των αντίστοιχων ερωτήσεων κατανόησης, ερμηνείας, κριτικής/συγκριτικής προσέγγισης- παραγωγής λόγου
Α.Σπαθαράκη:Πρόσκληση σε ημερίδα με θέμα: «Επιμόρφωση για την εισαγωγή της Περιγραφικής Αξιολόγησης στην υποχρεωτική εκπαίδευση»
pekes
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Α.Σπαθαράκη:Πρόσκληση σε ημερίδα με θέμα: «Επιμόρφωση για την εισαγωγή της Περιγραφικής Αξιολόγησης στην υποχρεωτική εκπαίδευση»
Β. Καλοκύρη – Υποστηρικτικό υλικό και επισημάνσεις για τη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων στο Γυμνάσιο, σχολ. έτος 2018-19
pekes
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Β. Καλοκύρη – Υποστηρικτικό υλικό και επισημάνσεις για τη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων στο Γυμνάσιο, σχολ. έτος 2018-19